Obsługa ekonomiczna spółki komunalnej
Strefa Doradztwa Sp. z o.o. jest firma doradczą, świadczącą usługi od roku 2011.
Do stałej obsługi naszego klienta – spółki komunalnej zlokalizowanej w województwie kujawsko-pomorskim poszukujemy Podwykonawcy/partnera, który na zasadzie stałej umowy będzie wykonywał zadania analityczne dla zarządu i zespołu kierowników.
Spółka realizuje zadania własne gminy. Nie są oczekiwane specjalne kompetencje wynikające z branży.
Obecnie usługi te wykonywane są samodzielnie przez Spółkę Strefa Doradztwa. Od 15 sierpnia 2023 całość prac powinna zostać przejęta przez podwykonawcę/partnera. Przewidujemy ok 2 miesięczny okres wsparcia ze strony dotychczasowego konsultanta/opiekuna klienta na poznanie klienta, do czasu pełnej samodzielnej obsługi.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu stałych usług doradztwa ekonomicznego na rzecz naszego klienta – spółki komunalnej zlokalizowanej w województwie kujawsko-pomorskim, o rocznych przychodach ok. 20 mln zł, zatrudniających ok. 100 osób
- Okres realizacji umowy to 12 miesięcy, z możliwością 3 miesięcznego wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
- Opracowywania programów i planów Spółki, w szczególności rocznego planu finansowego.
- Opracowywania prognoz finansowych dla banków.
- Sporządzania sprawozdań z realizacji planu finansowego – kwartalnych i rocznych (sprawozdanie zarządu z działalności) z częścią opisową według określonych wzorów i w wyznaczonych terminach.
- Obsługi procesu budżetowania kosztów działów.
- Samodzielnego korzystania z systemu finansowo-księgowego za pomocą zdalnego dostępu.
- Dostarczania danych finansowych do opracowania sprawozdań sporządzanych przez działy Spółki.
- Zaprojektowania, opracowywania i utrzymywania pulpitów menadżerskich w Power BI.
- Bieżącej analizy sytuacji finansowej Spółki oraz stawiania stosownych wniosków w tym zakresie.
- Bieżącej analizy sprzedaży z wyodrębnieniem na poszczególnych artykułach i usługach na podstawie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstw.
- Innych zleceń wg uzgodnień.
- Szacunkowa pracochłonność ww. prac to średniomiesięcznie 40-45 roboczogodzin. Liczba godzin w poszczególnych miesiącach może się wahać. Szacunkowa wartość została ustalona na podstawie dotychczasowej współpracy z naszym klientem.
- Współpraca jest możliwa w dwóch alternatywnych opcjach, :
- Wariant I – w pełni zdalny – przez platformę zaproponowaną i utrzymywaną przez Podwykonawcę/partnera (Teams, Zoom, inne). W tym wariancie całość prac będzie wykonywana zdalnie.
- Wariant II – mieszany – na miejscu w siedzibie klienta przez 1 dzień w miesiącu, a poza tym przez platformę zaproponowaną i utrzymywaną przez Podwykonawcę/partnera (Teams, Zoom, inne).
II. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJĄCEGO
- Zamawiający wymaga, aby Podwykonawca/partner dysponował zespołem min. 2 osób, z czego każda o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
- Doświadczenie minimum 3 lata w wykonywaniu analiz ekonomicznych (jako członek zespołu doradczego lub jako pracownik działu controllingu, analiz, ekonomicznego itp.)
- Zamawiający wymaga aby Podwykonawca/partner jako podmiot gospodarczy posiadał najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji stałych usług doradczych analogicznych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (dotyczących bieżącej działalności, w tym planowania/budżetowania), na rzecz co najmniej dwóch podmiotów gospodarczych.
III. POZOSTAŁE WYMOGI FORMALNE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.
- Przystępując do postępowania Podwykonawca/partner akceptuje wszystkie warunki opisane w zapytaniu ofertowym.
- Nie dopuszcza się udziału dalszych podwykonawców.
- Podwykonawca/partner musi być podmiotem zarejestrowany na terytorium RP.
- Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych, obejmujących Wariant I – zdalny, albo Wariant II mieszany albo oba alternatywne warianty.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych – obejmujących jeden ze wskazanych wariantów.
- Podwykonawca/partner przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań w wersji papierowej i elektronicznej będących utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, powstałego w ramach realizacji umowy, które obejmują nieograniczone, wielokrotne stosowanie dokumentacji oraz dokonywanie zmian, uzupełnień i dostosowań dokumentacji do potrzeb zamawiającego lub jakichkolwiek innych podmiotów wskazanych przez Zamawiającego.
IV. TERMINY
Termin realizacji zamówienia: zamówienie realizowane będzie do dnia 31.08.2024 r. Przewidywany termin rozpoczęcia umowy 01-15.08.2023 r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona z wykorzystaniem formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- W ofercie Oferent wskaże dla preferowanych przez siebie wariantów:
- Ryczałtową cenę miesięczną za realizację usług w średniomiesięcznym wymiarze do 45 godzin miesięcznie (zł/miesiąc netto)
- Stawkę godzinową za zadania wykraczające poza średniomiesięczny wymiar 45 godzin. (zł/roboczogodzinę).
- W celu wykazania spełniania wymogów zamawiającego wskazanych w punkcie II, Oferta musi zawierać:
- wykaz osób , które będą wykonywały zamówienie z opisem ich wykształcenia i doświadczenia,
- wykaz stałych usług doradczych realizowanych przez Oferenta na rzecz co najmniej dwóch podmiotów gospodarczych w ciągu ostatnich 2 lat ze wskazaniem nazwy klienta, zakresu i okresu współpracy.
- Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (elektronicznej), w języku polskim.
- Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy przesłać na adres biuro@strefadoradztwa.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2023 r. do godziny 15.00.
Oferty złożone po czasie nie będą rozpatrywane
VI. OPIS KRYTERIÓW WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I SPOSOBU OCENY OFERT
- W odniesieniu do ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający dokona ich oceny na podstawie kryteriów:
- Cena – 100%.
- Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować ceny netto bez podatku VAT
VII. INFORMACJE DODATKOWE ORAZ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zamówienie nie podlega przepisom Prawa Zamówień Publicznych.
- Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wykonawca składając ofertę jest nią związany do dnia 15.08.2023 r.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn, z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
- Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach przeprowadzonego postępowania oraz poinformuje o wyniku postępowania.
- Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Zapytanie ofertowe jest ogłaszana na portalach przetargowych i umieszczone na stronie www Zamawiającego.
- Od rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego nic przysługuje odwołanie
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, ale również nic jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Z postępowanie zostaną wykluczeni wykonawcy którzy :
- złożyli oferty po terminie;
- złożyli oferty nie spełniające kryteriów wskazanych punkcie V.
- złożyli oferty bez podpisu osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
- Informacje na temat postępowania udzielane są mailowo – biuro@strefadoradztwa.pl oraz telefonicznie. Informacji udziela Maciej Grabowski, Członek Zarządu Strefa doradztwa Sp. z o.o. tel. 782866493.
- Klauzula informacyjna RODO jest dostępna pod adresem https://strefadoradztwa.pl/klauzula-informacyjna-rodo/